Advertisement

תאיר ראדה שי מיקה : הרשת נגד שי מיקה "מתי מזמנים אותה לחקירה באזהרה על מה שקרה ... / סלבס לא מאמינה שנגמר 'האח הגדול'.

תאיר ראדה שי מיקה : הרשת נגד שי מיקה "מתי מזמנים אותה לחקירה באזהרה על מה שקרה ... / סלבס לא מאמינה שנגמר 'האח הגדול'.. צפו בשיפוץ של בית האח הגדול החדש. המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה. כבר בתיכון שי נאלצה להתמודד עם רצח חברתה, תאיר ראדה, אותו רצח שמלווה אותה עד היום באזכורים שונים, גם במהלך היותה בבית האח, אליו נכנסה כשלושה חודשים. בפרק ששודר סיפרה כי היא הייתה החברה האחרונה אשר ראתה את תאיר לפני הרצח. שידורנו כוללים יומני חדשות, תכניות אקטואליה ותרבות, מוזיקה ועוד.

אילנה ראדה, אמה של תאיר, מתייחסת לשימוש שעשתה הפקת התכנית בסיפור הכואב ומתייחסת לנעלם הגדול בסיפור רציחתה של בתה: שידורנו כוללים יומני חדשות, תכניות אקטואליה ותרבות, מוזיקה ועוד. האזינו לראיון שנערך עימו לאחר סיום המשפט בו נקבע חד משמעית שרומן זדורוב הוא רוצח תרשו לי להזכיר, אילנה ראדה היא אם שכולה שבתה נרצחה בשירותי בית הספר בו למדה. סלבס לא מאמינה שנגמר 'האח הגדול'. אמא של תאיר ראדה זועמת על האייטם ששודר בשבוע שעבר בטלויזיה אשר עסק סביב הצגת התאטרון 'תיק פתוח', שתעלה ממש בקרוב ברחבי הארץ.

סקר פורטל עומרי ומתן: הצביעו לזוכה בגמר האח הגדול 7 - האח ...
סקר פורטל עומרי ומתן: הצביעו לזוכה בגמר האח הגדול 7 - האח ... from 4.bp.blogspot.com
האם א.ק מפרק 4 בסדרה ״צל של אמת״ רצחה את תאיר? רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע בשנית. את שי מיקה יפרח הכרנו בעונה השביעית של האח הגדול. החברה של תאיר ראדה תכנס להאח הגדול. ''מתוך 7 עדויות שהיא נתנה 4 מהן שקריות''. סלבס לא מאמינה שנגמר 'האח הגדול'. בפרק ששודר סיפרה כי היא הייתה החברה האחרונה אשר ראתה את תאיר לפני הרצח. אחרי אין ספור הפצרות ושאלות שדחקו אותה לפינה, שי מיקה נשברה ובעל כורחה, נאלצה לדבר לראשונה על התחושות הקשות איתן היא מסתובבת עד היום בעקבות הטענות.

אילנה ראדה, אמא של תאיר, יוצאת על שי מיקה יפרח.

תאיר ראדה, נערה בת 13 וחצי מקצרין, נמצאה ללא רוח חיים בתא שירותים בבית הספר התיכון נופי גולן שבו למדה, ובגופה נתגלו חתכי סכין וסימני אלימות רבים. אנו אוכלים, ישנים ונושמים את הסרטים והסדרות הכי חדשות שיש וגם קלאסיקות נוסטלגיות, אנו מספקים חדשות אקסקלוסיביות וביקורות סלבס מעמיקות, סקופים בלעדיים, ספוילרים בלעדיים וראשוניים לגבי סדרות וסרטים וכל הדברים שהכי וויראליים בכל רגע ורגע. שי שטרן מארח את הישראלים הכי רלוונטים ומעניינים שהיו בכותרות השבוע. איפה היו החברות של תאיר ביום הרצח?. עלמה חייכנית שגדלה בקצרין והתייתמה מאב זמן קצר לפני מועד כניסתה אל הבית המפורסם במדינה. לאחר הרצח עצרה המשטרה את רומן זדורוב (יליד 1978), פועל בניין שעבד בבית הספר. שידורנו כוללים יומני חדשות, תכניות אקטואליה ותרבות, מוזיקה ועוד. אילנה ראדה, אמא של תאיר, יוצאת על שי מיקה יפרח. שי מיקה יפרח, מתמודדת בתכנית האח הגדול עונה 7 פיתחה שיחה עם דודו כהן, מתמודד גם הוא בתכנית האח הגדול ובשיחה תארה את חברותיה מבית הספר עם תאיר זל. מה אתם חושבים על הניצחון של שי מיקה? איך היא תירדם בלי לשמוע את הנחירות של דודו בערוץ 26? תדר השידור של גלי צה''ל הוא 96.6. שי מיקה כיום דיירת באח הגדול הייתה לפני כמה שנים חברתה הטובה ביותר של תאיר ראדה זל וגם זאת שראתה תאיר בפעם האחרונה בחיים.

איפה היו החברות של תאיר ביום הרצח?. שי מיקה על תאיר ראדה אוהב אותה לנצח. מה אתם חושבים על הניצחון של שי מיקה? צפו בשיפוץ של בית האח הגדול החדש. נראה כי בשחזור מתארת יפרח את רומן זדורוב, רוצח תאיר ראדה.

תאיר ראדה / ×" ×¨× ×™×" ×"×—×"ש×" של ×-×"ורו×' ×ª× × ...
תאיר ראדה / ×" ×¨× ×™×" ×"×—×"ש×" של ×-×"ורו×' ×ª× × ... from storage.hidabroot.org
ברוב של שניים מול אחד: אילנה ראדה, אמא של תאיר, יוצאת על שי מיקה יפרח. שי ניצן על פרשת ראדה: מרוב מראיינים ואנשים חסרי אחריות המשחרים לפיתחה לשמוע את דברי חוכמתה. צפו בשיפוץ של בית האח הגדול החדש. בין תכניותיה הבולטות של התחנה תוכלו למצוא את ''האוניברסיטה המשודרת'', ''בוקר טוב ישראל'', ''ציפורי לילה'', ''מה בוער'', ''נכון להבוקר'' ועוד רבות וטובות. איפה היו החברות של תאיר ביום הרצח?. מי שמכיר את שי יודע שבאותם רגעים שהוא היה עם אילנה בחדר של תאיר הוא לא היה שם כקצין משטרה, אלא כאבא לשני ילדים, סיפר אתמול גורם בכיר במשטרה, אשר מקורב לפלג.

אחרי אין ספור הפצרות ושאלות שדחקו אותה לפינה, שי מיקה נשברה ובעל כורחה, נאלצה לדבר לראשונה על התחושות הקשות איתן היא מסתובבת עד היום בעקבות הטענות.

נראה כי בשחזור מתארת יפרח את רומן זדורוב, רוצח תאיר ראדה. עלמה חייכנית שגדלה בקצרין והתייתמה מאב זמן קצר לפני מועד כניסתה אל הבית המפורסם במדינה. אמא של תאיר ראדה זועמת על האייטם ששודר בשבוע שעבר בטלויזיה אשר עסק סביב הצגת התאטרון 'תיק פתוח', שתעלה ממש בקרוב ברחבי הארץ. תאיר ראדה, נערה בת 13 וחצי מקצרין, נמצאה ללא רוח חיים בתא שירותים בבית הספר התיכון נופי גולן שבו למדה, ובגופה נתגלו חתכי סכין וסימני אלימות רבים. נחשף שמו של אדיר חבני, שהאשים את אולה קרבצ'נקו ברצח תאיר ראדה זל. אם לא העובדה שהייתה חברתה הטובה של תאיר ראדה זל, ספק אם הייתה מעוררת עניין אצל המלהקים. שי שטרן מארח את הישראלים הכי רלוונטים ומעניינים שהיו בכותרות השבוע. אז למה האח הגדול שיקר על קשר של שי מיקה יפרח ועומר קינן? סלבס לא מאמינה שנגמר 'האח הגדול'. למרות שהדיירת שי מיקה סיפרה על החברות עם תאיר כבר באודישנים לתוכנית, היא לא נחשפה בפני רוב הדיירים אודות הקשר אליה, עד התוכנית האחרונה. צפו בשיפוץ של בית האח הגדול החדש. רומן זדורוב, תייר אוקראיני בן 29 שעבד כרצף בבית הספר שבו למדה ראדה, הודה ברצח בפני מדובב משטרתי ובפני חוקריו. האישה שהואשמה ברצח תאיר ראדה, מפסיקה להסתתר ומתחילה לדבר.

אם לא העובדה שהייתה חברתה הטובה של תאיר ראדה זל, ספק אם הייתה מעוררת עניין אצל המלהקים. האזינו לראיון שנערך עימו לאחר סיום המשפט בו נקבע חד משמעית שרומן זדורוב הוא רוצח תרשו לי להזכיר, אילנה ראדה היא אם שכולה שבתה נרצחה בשירותי בית הספר בו למדה. ״בכלל לא התייחסתי לזה שאני ב״אח הגדול׳, הלכתי כניסתה של מיקה יפרח לבית האח הגדול עוררה עניין רב מאחר והיא נמנית על חברותיה של הילדה תאיר ראדה שנרצחה לפני כעשור. שי מיקה כיום דיירת באח הגדול הייתה לפני כמה שנים חברתה הטובה ביותר של תאיר ראדה זל וגם זאת שראתה תאיר בפעם האחרונה בחיים. מי רצח את תאיר ראדה, רומן זדורוב זכאי, רצח תאיר ראדה, לעמוד בחקירה, שופטי בית המשפט, עורכי דין, להודות באשמה, שחזור רצח, פרטים מוכמנים, נטל ההוכחה, יעוץ משפטי, הכנה לחקירה.

אילנה ראדה: ״שי מיקה יפרח הפקירה את תאיר״ | שמועה בדיור ישראל
אילנה ראדה: ״שי מיקה יפרח הפקירה את תאיר״ | שמועה בדיור ישראל from www.shmua.com
אז למה האח הגדול שיקר על קשר של שי מיקה יפרח ועומר קינן? מה אתם חושבים על הניצחון של שי מיקה? ''מתוך 7 עדויות שהיא נתנה 4 מהן שקריות''. השיחה שודרה במהלך התכנית וגם אמה של תאיר צפתה בה וזעמה על העובדה ששי מיקה החליטה לדבר על תאיר ראדה. גלצ היא תחנת רדיו צבאית המשדרת מאז 1950 בפריסה ארצית. אתם מוזמנים לצפות בשיחזור של שי מיקה חברתה של תאיר ראדה זל כשהיא משחזרת את יום הרצח של תאיר ראדה. בשמואל ראדה ז״ל, אבא של תאיר ז״ל, לא הצליחו לשטות. 13 שנות מאסר לאב שביצע עבירות מין בבתו הקטינה.

צפו:שיקה מיקה מהאח הגדול משחזרת את רצח תאיר ראדה.

צפו בשיפוץ של בית האח הגדול החדש. אמה של תאיר ראדה זל: איפה היו החברות של תאיר ביום הרצח? אחרי אין ספור הפצרות ושאלות שדחקו אותה לפינה, שי מיקה נשברה ובעל כורחה, נאלצה לדבר לראשונה על התחושות הקשות איתן היא מסתובבת עד היום בעקבות הטענות. רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע בשנית. סלבס לא מאמינה שנגמר 'האח הגדול'. למרות שהדיירת שי מיקה סיפרה על החברות עם תאיר כבר באודישנים לתוכנית, היא לא נחשפה בפני רוב הדיירים אודות הקשר אליה, עד התוכנית האחרונה. אמא של תאיר ראדה, אילנה ראדה פתחה את הפה נגד הפקת האח הגדול אני פניתי להפקה שלא תעשה שימוש במוות של הבת שלי, שלא תכניס מתמודדים שהאייטם שלהם הוא החברות עם תאיר ועל שי מיקה יפרח אני לא מאמינה לה, איפה הייתה החברה הטובה ביום הרצח?. ''מתוך 7 עדויות שהיא נתנה 4 מהן שקריות''. את שי מיקה יפרח הכרנו בעונה השביעית של האח הגדול. לאחר הרצח עצרה המשטרה את רומן זדורוב (יליד 1978), פועל בניין שעבד בבית הספר. מי רצח את תאיר ראדה, רומן זדורוב זכאי, רצח תאיר ראדה, לעמוד בחקירה, שופטי בית המשפט, עורכי דין, להודות באשמה, שחזור רצח, פרטים מוכמנים, נטל ההוכחה, יעוץ משפטי, הכנה לחקירה. שי מיקה יפרח, מתמודדת בתכנית האח הגדול עונה 7 פיתחה שיחה עם דודו כהן, מתמודד גם הוא בתכנית האח הגדול ובשיחה תארה את חברותיה מבית הספר עם תאיר זל.

עלמה חייכנית שגדלה בקצרין והתייתמה מאב זמן קצר לפני מועד כניסתה אל הבית המפורסם במדינה תאיר ראדה. סלבס לא מאמינה שנגמר 'האח הגדול'.

Posting Komentar

0 Komentar